[O2] Czym się różnia te zaworki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krzynol
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 11272
    • Superb II combi (3T5)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    #26
    jak ci pasuje i mniej pali to jeździj
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
    poprzednie modele:
    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

    Komentarz

    • Biszczu
      RS
      • 2011
      • 5567

      #27
      mecenasik, a tak z ciekawości jaka różnica jest w tym spalaniu ?
      "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

      Komentarz

      • mecenasik
        Ambiente
        • 2010
        • 105

        #28
        Mnie tam pasuje i jak tylko mechanik zgodzi się na trwałą zamianę to będę jeździł. Ja tego zaworka nie kupiłem tylko zamieniłem się z mechanikiem. Zaworek został wyjęty z Audi A4 chyba 1.9 2000r.
        NAjpierw zamieniliśmy się w celu sprawdzenia czy będzie poprawa w działaniu turbiny. Okazało się, że jest, ale mówiąc szczerze nie jest tak jak bym chciał żeby było. Po tej próbie kupiłem nowy przeznaczony do O2 zaworek i go założyłem. Okazalo się, że turbina działa tak jak na zaworku od Audi ale spalanie wzrosło w porównaniu do zaworka z Audi. Przychodzi mi do głowy coś takiego, że może któryś wężyk jest uszkodzony lub czymś zatkany. Przy zaworku z Audi są one troszeczke inaczej ułożone w porównaniu do oryginału i może stąd ta różnica. Druga sprawa to turbo. Wydaje mi się, że troszeczkę się przycina bo jak powoli przyspieszam to słyszę taki moment jakby "ulgi" w pracy turbo. Przyznaję, że trochę wyje to turbo i stąd słyszę. Przy energicznym przyspieszaniu nie ma tego dźwięku "ulgi". Następuje tak jakby spiętrzenie dźwięku i po chwili ulga czyli dźwięk robi sie cichszy. Mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi. Stąd myśle, że pewnie kierowniczki się lekko przycinają. Dodam, że samochód nie dymi i chodzi dobrze, zero błędów w silniku.

        Róznica w spalaniu jest następująca:
        - na trasie o długości ok 60km różnica wyniosła 0,9 litra,
        - na trasie o długości ok 15km wyniosła ok 0,4 litra.
        Spalanie wg komputera pokładowego. Sprawdzałem go kiedyś i pokazuje z błędem rzędu 0,1 litra.
        Pozdrawiam.
        Błażej

        Skodzinka z wyciętym DPF

        Komentarz

        Pracuję...